တစ္ခါက အခါခါ

တစ္ခါက အခါခါ

တစ္လွမး္ျခင္း ဆန္ဆန္

ရုတ္တရက္ ဆန္ဆန္

ရာဇသံမေပးဘဲ ဟိုးေလးတေက်ာ္ေက်ာ္ …

မေခၚဘဲလာမိသူက ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ႀကိဳးကြင္းခ်

လြတ္ေနတဲ့ နံရိုးၾကား သစ္သားျပားေတာင္ အစားထိုးမထားဘူး

။ထား။ဒါဆိုလည္း ထား။ ဟိုဟာဆိုလည္း ထား။

သီခ်င္းထဲက ထား။ မဟုတ္။ ဘူး။ ထား။ မရွိရွိတာခ်

ထား။ မဟုတ္ရင္

ယူ ထား

ျပီး ရင္ သြား။

ရွဴေဆးဘူးနဲ႔ ကိုယ့္အသက္ကို ကိုယ္ျပန္ဖို႔ မလံုေလာက္ပါ။

ဟိုးတစ္ေခါက္က တစ္ေယာက္တည္း ႀကိဳးက်စ္စီမံရ။

ေသြးေပါင္ေတြ ထိုးထိုးက်

ၿပီးမွ ဘယ္သူမွ မျမင္ရလိုက္တဲ့ သာဓကေတြ ခင္း

က်င္း ျပ သ။

တူ ထား။

ခ်ည္တုပ္ဖို႔၊ ဆြဲခ်ဖို႔။ ငါ့အနားမရွိေတာ့ ငါ့နားမရွိေတာ့ ငါ အနားမရွိေတာ့ ငါ နားမရွိေတာ့။

မရွိေတာ့။ မသိေတာ့။ မ …. ေတာ့။ …. ေတာ့။ ေတာ့။ …..။

တစ္စံု .. တစ္ရာ တစ္စံုတစ္ရာမွ မေသခ်ာဘူး။

သြားရေအာင္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ပဲ အေဖာ္ၫွိ ။

အမိေရ။

ထပ္ထပ္ထပ္ထပ္ထပ္ထပ္ ၿပီး အလိုက္သိသိသိ ေပးမိျပန္ၿပီ။

(ေနႏွင္းစက္)

“ျဖစ္ရပ္မွန္ မ်ဥ္းေစာင္း အမွန္ျဖစ္ရပ္”

ရြာရိုးကိုးေပါက္ လမ္းေလွ်ာက္ဖို႔

တားမရႏိုင္ဘူး

ငါမေရာက္ရာ၌ သူေပ်ာ္ရြင္ေစ။

(ေနႏွင္းစက္)

မူပိုင္

မူပိုင္

အမွတ္တရ အေထာက္အထားေတြ

ေျပးထြက္သြားရင္ေတာင္

မွတ္မွတ္ရရ ရင္ဘတ္က ဘယ္သူမွ ခိုးမရႏိုင္ဘူး။

(ေနႏွင္းစက္)

“လုပ္ထုံးလုပ္နည္း”

“လုပ္ထုံးလုပ္နည္း”

သီးထပ္၊ သီးညွပ္စိုက္လည္း

ခဏက၊ ခဏပဲ

ကဲ … ဘာေတြဆက္လက္ရွင္သန္ ….။

(ေနႏွင္းစက္)


အရုပ္ ရပ္၀န္း ေရွ႕ေၾကာင္းရာဇ၀င္

ဒီညက ၅ မိနစ္စာ ေနာက္ျပီး က်ဳပ္က ၅ မိနစ္စာ။ ဒီထက္ပိုျပီး စကားလံုး၊ ျမစ္ေရ၊ ရာသီဥတု၊ သံေယာဇဥ္ ရွားပါး။ ၿမိဳ႕ျပကေျပာသံေတြ နားၾကားမွား။ ဒီလိုနဲ႔ မေန႕က မိန္းမ ခါးခါး တစ္ခ်ိဳ႕ ခါး။ လက္တစ္ဖက္နဲ႔ ခိုးေရႊ႕ၾကည့္တဲ့ည။ သည္ဖက္ကမ္းမွာလည္း ၿဂိဳလ္ခံုအလြတ္တစ္ခုရဲ႕ အမွား။ မ်ား။ ငါ မျမင္တဲ့ ၾကယ္ (အခြင့္မရွိပါသျဖင့္) မထိုက္တန္ပါသျဖင့္… စသည္ျဖင့္၊ မျမင္ရေသာၾကယ္။ ထား ။ သင့္ရာအေၾကာင္းျပျဖင့္ ၀င္ခြင့္လက္မွတ္ရွိသည္။ ရြာစရာ တစ္ျခမ္းတစ္ပိုင္း ျဖင့္ လဲလွယ္ရန္အလို႔ငွာ ေၾကာ္ျငာထားပါ။ ကၽြန္ေတာ့မွာ ေမြးရာပါမ်က္ႏွာ မရွိဘူး။ သူ မနမ္းခဲ့တဲ့ပါး .. သူမ မလြမ္း .. သူ လြမ္းရံုသာ။ လက္ႏွစ္ဖက္၊ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္း ဘီးလူးေခါင္းမေစာင္းခ်င္။

ေရွ႕ရာဇ၀င္ အနာဂါတ္လက္တစ္လွမ္း။ ကၽြန္ေတာ့မ်က္ရည္ အစစ္ေတြ ရွိေနေၾကာင္း ဘာေတြနဲ႔ ျပသႏိုင္မလဲ။ သတၱဳဓါတ္နဲ႔ စီးျဖန္းထားတဲ့ တံတား ငါတို႔ ၾကား၊အနား မွာ မရွိေစ၊ မရွိေလေကာင္းေလ။ အျပံဳးအတုရဲ႕ ေနာက္ကြယ္ ရွိဳက္ခ်က္ ကၽြန္ေတာ့ကိုတကယ္ ဘယ္သူမွ မျမင္ၾကရဘူး။ အမွန္လြန္သေဘာတရားနဲ႔ မ်က္ကန္းျဖစ္ မျဖစ္ ကိုယ့္တိုင္ထြင္းျခစ္ရမယ္ဆိုျပန္ေတာ့ …..။ ႀကိဳးထိုးထားတဲ့ဘ၀ကို ကၽြန္ေတာ္မွန္းတယ္။ ဘယ္သူ႔ မ်က္ႏွာနဲ႔ ျဖစ္ရျပန္ၿပီလဲ။ လူတစ္လံုး သူတစ္လံုး လူ မဟုတ္တဲ့ သူ စကၠဴဆုတ္ေတြကို မႈိင္းတိုက္လိုက္ခ်င္ရဲ႕။ ၀ါယာႀကိဳးထဲက ၅၀ တန္ခ်ိဳခ်ဥ္ ….. ေလွကားလက္ရမ္းေပၚက ၅၀ တန္ခ်ိဳခ်ဥ္ ကူသူမဲ့ ကယ္သူမဲ့။ အစစ္ ျဖစ္ျခင္း မျဖစ္ျခင္း။ တူလြန္းပါတယ္ မိတ္ေဆြ သင္နဲ႔ က်ဳပ္ ကြဲလြဲပံုျခင္း။ က်ဳပ္အလြဲက ငါ့အနားမေနဘူး။ နားကပ္တစ္ရံ၊ ပန္းသီပုပ္၊ ရွဳပ္ရွဳပ္ယွက္ယွက္ လက္နက္ႀကီး။ “မရမ္းသီး” စားဖူးလား “မိတ္ေဆြ”။ ႏွစ္ႏွစ္လိုလို မ်က္လံုးနဲ႔ ၿပံဳး။ ကာတြန္းနဲ႕ ေရးတဲ့ကဗ်ာ အသားစအနက္ႀကီးေတြ အတုေတြ၊ နံပါတ္ၾကားမွာ ၀ွက္ထားတဲ့ဓါး …… ၂၆ ခ်က္ဆိုတာ ေသြးမထြက္တဲ့ စိတ္ႀကိဳက္ဒဏ္ရာ။ အနာ။ တရ။ ေမ့ေမ့ေမာေမာ စကၠဴစေတြဖြာဟ၊ သူပ်ိဳးတဲ့ပန္း ခရမ္းျဖစ္ေစ၊ ပန္းခရမ္းျဖစ္ေစ။ ၀တ္လစ္စလစ္ညဆို မ်က္ႏွာ မရွိတဲ့ ငနဲရဲ႕ ဘ၀ ေအးခဲတမ္းတ။ အလုိက္တသိလည္း ၿဖိဳေပးပါရဲ႕။ ဒါ … ။ ၾကယ္။ ခရမ္းႏုေရာင္ဆိုတာ ေသြးပ်က္ခယ။ သံစဥ္ဆံုးေပ်ာက္။ ဒီလိုနဲ႔ ….. အံဆြဲထဲက ပထမဆိုတဲ့ ပထမ။ သူ ၅၊ ငါ မိနစ္၊ တစ္ညတစ္ခန္းစာ ၅ မိနစ္ထဲ …..။

(ေနႏွင္းစက္)

စကားမဲ့ ေန႔ေန႔ညည အစျပဳပံုမ်ား

ခရမ္းေရာင္ ပန္းပြင့္ေတြလား

ငါ့ကိုငါ သိပ္မၾကာခင္ျပာခ်

မေန႔က မေန႔က မဟုတ္တဲ့ ေန႔က

မိန္းမ

ရင္ထဲ “ဟာ” …

ခနဲ … ငါ

ေလ ေသြးေတြ တေတာက္ေတာက္

ခရီးမေရာက္တေရာက္ ဘယ္ႏွစ္ေခါက္ျပန္လွည့္

ဟူး ….

အသက္ေတြ ျပင္းျပင္းရွဴၿပီး … ေဟ့

တစ္ေန႔တစ္ခါ တြားတြားသြားတဲ့ မိန္းမ

ကဲ ဘာေတြ ျပန္စၿပီးၿပီးလဲေလ …. ။

(ေနႏွင္းစက္)

လွမ္းၿပီးေခၚရံုနဲ႔ ငါကိုယ္ငါ ေမ့ခ်င္သလိုလို ျဖစ္ျပတဲ့ အခါ

ငါးပြက္ရာ ငါးစာခ်

ငါ့ဘ၀က ၾကယ္ေတြလည္း ခပ္ဟဟ မပြင့္ဘူး။

ကဲ …

ေျပာ “မိၾကယ္စင္”

ငါ့ေရေသာက္ျမစ္မွာ ဓါးထစ္ထားတာ ဘယ္သူမ်ားလည္း။

ဟိုးေရွးေရွးတုန္းက

ဒုကၡဆိုတဲ့ ေထာ့က်ိဳးငနဲ ခရီးေတြကို

အၿမဲ အၿမဲ သြားတယ္တဲ့လား။

သြားစမ္းပါ။

ေမ့လို႔မရတဲ့ည “သြား”

ငါ့ ဘ ၀ က တစ္ခါႏွစ္ခါ သံုးေလးခါ

ျပာျပာျပာ ခါခါ က်ခ်တယ္တဲ့ ဗ်ာ။

ေနေပေရာ့ “မိၾကယ္စင္”

ခုႏွစ္ထပ္ဖြင့္ထားတဲ့ ၾကာပြင့္မွာ နင္မတင့္တယ္ဘူး။

နင့္အဆင့္နဲ႔ နင္ ေကာင္းကင္မွာေန

ငါေစရင္လည္း နင္မေၾကြလာပါဘူး ….. ။

ရွိပါေစေတာ့ကြာ …

ေတာထြက္ရာ အရပ္မ်က္ႏွာမွာ

အေရွ႕သံအေနာက္သံ

ၾကာသပေတးနံ မပါတဲ့ ၾကာသပေတးမ

ငါ ခဏက ဟာကနဲ ကြာက်သြားပံုမ်ား

မေတြ႔ရက္ မျမင္ရက္ နင္သိပ္ရက္စက္တယ္တဲ့ ။

ဒီစကား ႏႈတ္ထြက္မ်ားရင္

ငါ့ လွ်ာကိုျဖတ္။

အရပ္ရပ္မွာ ပူေဇာ္ပသ ေတြးလို႕ မရေစနဲ႔။

ခူးၿပီး ခပ္ၿပီးသားမွာ ငါ့ထမင္းဟင္းေတြ

မၾကာမၾကာ ၀င္ဆို႔ထြက္ဆို႔

….. ….. ….. ….. ….. ….. ။

ၿပီးပါၿပီ ဆိုမွေတာ့ …..

ေျပာေနလည္း မထူးဘူး

လိုသလိုရူးပစ္ေပးၿပီးရင္

ဒါပဲေကာင္းပါတယ္ေလ …..။

ေက်ာေလးခိုင္းရံုနဲ႕

လံုလံု ေလာက္ေလာက္ ေ၀း ..... ….. ….. … ..။

ေတြးေတြးၿပီး ေသေနပါရေစလား

မွားစရာေတြ ထား

မွားၿပီးရင္ ခါး … တဟားဟားရယ္

ေသြးလြန္ ဓါးနက္နက္မွာ

တစ္ရက္ခစား အသြားေပ်ာက္ စာခြ်န္နဲ႔

သြားတုေတြခြ်တ္ .. ဟုတ္ပါတယ္

အဆြယ္ဆိုတဲ့ နိယာမနဲ႔ နင္က ဂုတ္ခ်ိဳးစားခဲ့တာ ။

ငါေလ အျပစ္ေတြ ေလွ်ာ္ထုတ္

အလုပ္ဟုတ္ဟုတ္မဟုတ္ဟုတ္

“မိၾကယ္စင္” သာ … ဘ၀ရဲ႕

ပန္းတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ေစ ရွိေစ တည္ေစ ခ်င္ရဲ႕။

အသက္တစ္သက္ထြက္ၿပီးခါစ

ေနာက္တစ္သက္ မ၀င္ခါနီး

ေနျမင္ရင္ ေရစြတ္ … ငါ့ ထြက္လုနီး

ခန္းေျခာက္မႈနဲ႕ ….. ….. ….. ….. …..။

တစ္ေမွ်ာ္တစ္ေခၚလည္း လြမ္းပါတယ္ကြယ္။

“မိၾကယ္စင္” ေရ …. …..

နင့္ နံနက္ခင္းမေရာက္ခင္ အသက္စြန္႔ ႀကိဳးပမ္း

ရာဇ၀င္တင္မဲ့ ေန႔ဆိုတာလည္း

ရာဇ၀င္တင္မဲ့ ေန႔ပဲဆိုပါေတာ့ … .. ……. ။

ဟူး ကနဲ သက္မခ် ….. ၿပီး … သက္ထီးခ်။

ထီးခ် … ဦးထုပ္ခ် ..

ကဲဆို .. ခဏခဏ

ရထားစီးတဲ့ ည။

သြားဆိုလည္း သြားပါ့မယ္ “မိၾကယ္စင္” ရယ္

မေရာက္ခင္ ေပါက္တဲ့ ဖိနပ္

ငါ့ တစ္သက္နဲ႔ ငါ့ တစ္ကိုယ္ပဲ

၀ဲ ….. ၀ဲ ….. လည္ ….. လည္

တစ္ခါနဲ႔ တစ္ခါ မေျပာဖူး ျဖစ္ခဲ့တဲ့စကား

တစ္ဟားဟား ရယ္သြမ္းျဖစ္တဲ့ ည

ဟ တ တ နဲ႔

တစ္ခါက အခါခါ

တစ္လႊာၿပီး တစ္လႊာ ….

ဘ၀ ရယ္ … ဟာ ဆိုၿပီး မဟာပါနဲ႔ ကြယ္

“မိၾကယ္စင္” ….. …..

နင္ ျပန္ရာလမ္းမွာ

အခန္း ဘယ္ႏွစ္ရြက္စာ လြင့္ေက်ာ္ျဖတ္ေရြ႕

အဲဒါ ….. …..

ေန႔ဆိုလည္း ေန႔ေပါ့ ။

မေျပာ၀ံ့ ….. မနာသာ

နင္ ဆိုတာ ငါ ခါးရာလမ္း …..။

ခရမ္းေတာ ပန္းမွာ နင္မပြင့္လည္း

လမ္းနဲ႔ ကမ္းမွာ ႏွင္းတလြင့္လြင္ ့ေဟာဆိုရင္ ပြင့္

“မိၾကယ္စင္” ရယ္

ဒီနာမည္ကို ထပ္မေခၚဘဲ ငါေရတစ္ခြက္ေလာက္

အရင္ေသာက္

ဒါလည္း အေမာ မေျပခဲ့ပါဘူးေလ။

ငါက ….. ….. ….. …..

ဟိုးဟိုး ေရွ႕ေရွးတုန္းက ငါပါပဲေလ ….. ။

(ေနႏွင္းစက္)

``ကၽြန္ေတာ္၏ ကြဲလြဲေနေသာ ကၽြန္ေတာ္မ်ား၏ အေတြးျဖင့္ ကြဲလြဲေနသာ အေတြးမ်ားျဖင့္´´

ဘ၀ နဲ႔ ပက္သက္ရာ ပက္သက္ေၾကာင္း
တကယ္ေတာ့ သတင္းေကာင္းမရရွိခဲ့ေသာ
ေတာထြက္သြားေသာ စကားစုမ်ား ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္
ႏွင့္ စကားမေျပာျဖစ္ေသာ ကၽြန္ေတာ့စကားစုမ်ား ႏွင့္
ဒီလိုႏွင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ အားလံုး ႏွင့္ ေ၀းေ၀းလြင့္လြင့္ ....

ေရာက္ျပီးမွ မသြားျဖစ္ေသာ တစ္ရံတစ္ခါႏွင့္
ၾကယ္ေၾကြရာ အရပ္မ်က္ႏွာ၌ မ်က္၀န္းျဖဴစိုက္
လူမ၊ သူမ ညႊန္ရာအရပ္ ေရျဖစ္ေစ ေလျဖစ္ေစ
ဘာဆိုဘာ ညာဆိုညာ ျဖစ္ေစ
ေနာက္တစ္ေၾကာင္း ခ်ေရး ဒါကဗ်ာ ျဖစ္ေစ။

ျပီးလား .. ဒါျဖစ္ျပီးျပီလား ဒါမွမဟုတ္ ဒါမွမဟုတ္ ျဖစ္ျပီလား
ကဗ်ာ ျဖစ္လား ... က ၾကီး တစ္လံုး နဲ႔ ဗ်ာ မ်ား
မဟုတ္ဘူး ၃၃ လံုး ေသာျဂိဳလ္ၾကီးမ်ားထဲ
ငါ ပတ္လွည့္ ေရာက္၀င္ မမွန္ဘူး ေသြးထြက္ေအာင္မွားတယ္
မေန႔ညအထိ ငါအသက္ရွဴ မွဴမမွန္ျပန္ဘူး
အသက္ရွဴသံေတြ ထြက္တစ္ခ်က္ ၀င္တစ္ခ်က္
တစ္ခါ တစ္ခါ ႏွစ္ခ်က္ .. တစ္ခါ တစ္ျခား ျပတ္ေတာက္
ေနာက္တစ္ေန႔ ေန႔ထြက္ေတာ့ ... ငါ့မ်က္ႏွာက ငါမဟုတ္ေတာ့ဘူးလို႔ ငါ့ကိုေျပာ

ဒီနားမွာဘာေတြ မွားကုန္လည္း
ၾကိဳးတစ္ေခ်ာင္း နဲ႔ မေန႔က (အင္း ထင္ရတာပဲ) ျပတ္သြားတဲ့ အင္းထင္ရတာပဲ က်န္ခဲ့တဲ့ အင္း .. ထင္ရတာပဲ
လြန္ခဲ့တဲ့ ၅ ႏွစ္ေက်ာ္ရဲ႕ မေန႔က ၾကာသပေတးမ
ငါ တစ္စက္စက္ ေသြးေတြက် ခဲ့ရ

ဒီေနရာေကာ ဘာမွန္လည္း
တစ္ေယာက္တစ္ဖက္ ျခစ္ရာခ်က္ေတြ
ကဲ ေနာက္တစ္ေၾကာင္းထပ္ ေရး
ဒါ ငါ့ဘ၀ ဒါငါ့ဂီတ ဒါငါ့ ကဗ်ာ
ကဲ ... ဘာေျပာၾကဦးမလဲ ...

လူၾကီးမင္း ေခၚဆိုေသာ ဖုန္းသည္ တရုတ္ျပည္တြင္
လိုင္းမမိေသာေၾကာင့္ ေခၚဆို မရႏိုင္ပါ

ေနႏွင္းစက္ ေခၚဆိုေသာ ဖုန္းသည္ တနဂၤေႏြ ေန႔ျဖစ္ပါ၍
ေခၚဆို မရႏိုင္ပါ

မိတ္ေဆြ ... ေခၚဆိုေသာဖုန္းသည္ ကၽြန္ေတာ္ မသိေသာေၾကာင့္
ေသခ်ာ မေျပာႏိုင္ပါ ။

ထိုခဏသည္ တယ္လီဖုန္းျဖစ္ျပီး စာတန္းျဖစ္ျပီး
အလြမ္းျဖစ္ျပီး ျဖစ္ျပီး ရာသီဥတု
ဒီေန႔ ပူတယ္ သူငယ္တန္းဖတ္စာ ထီးယူလာပါ
ဖိနပ္ပါတယ္ ဖိနပ္ပါးတယ္...

ဟုတ္ကဲ့ ဒီေနရာမွာ နားမလည္ႏိုင္ေသာ အရာ ျပီး။

(ေနႏွင္းစက္)
(ကိုယ္) ။ႏွင့္။ (စိတ္) မကပ္ေသာ (စိတ္) ။ႏွင့္။ (ကိုယ္)
ႏွင့္

ကိုယ့္ကိုကိုယ္လည္း မျမင္ရဘူး
ဘယ္သူ႔ကိုမွလည္း မျမင္ရဘူး .....
တကယ္ေတာ့ ငါက
ခဏခဏ က်ေပ်ာက္သြားတဲ့
ငါက တကယ္ေတာ့
ရွိေစေတာ့ ငါကိုက ၾကယ္နဲ႔ ေ၀းေ၀း ေနရတဲ့ေကာင္

တစ္၀က္တစ္ပ်က္ ငိုခ်င္းခ်လိုက္တယ္ ...
ကၽြန္ေတာ့္ မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္
မေန႔တစ္ေန႔က အိပ္မက္ေတြကို ေရာင္းစားပစ္လိုက္တယ္တဲ့ ...

ထမင္းတစ္လုတ္အတြက္
သူမေတြ ဘယ္ႏွစ္ည အိပ္မက္အေရာင္းအ၀ယ္လုပ္ၾကမလဲ

သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ေျပာဖူးတယ္
ကဗ်ာဆိုတာ ေရးလို႔ မရဘူးတဲ့
ဟုတ္ပါ့မလား ... ဟုတ္ပါတယ္ ... မဟုတ္ပါဘူး .. ဟုတ္လို႔လား

ကၽြန္ေတာ္ သိပ္နားမလည္ဘဲ နဲ႔ အိပ္မက္ေတြ ကို အေရာင္းအ၀ယ္လုပ္တယ္
ထမင္းတစ္နပ္အတြက္လည္း မဟုတ္ျပန္ပါဘူး ..
ဒီလိုပဲ အေရာင္းအ၀ယ္ျဖစ္သြားတယ္။

ေနာက္ေတာ့ ည တစ္ညကို ၀ယ္ျဖစ္လို၀ယ္ျဖစ္လုိက္တဲ့အခါ
လက္ပစ္ကူးေနရတဲ့ သခၤါရက
နစ္လိုက္ေပၚလိုက္ ျမဳပ္လိုက္ ေမ်ာလိုက္
မေသခ်ာဘူး ကၾကီး ခေခြး ဂငယ္ ဃၾကီး င
အင္း ယပင့္ ယရစ္ ၀ဆြဲ ဟထိုး အသတ္

တစ္လံုး တစ္လံုး လႈိင္းလုံးေတြ ပုတ္ခ်
အသံေတြ အလံုးလံုး အေထြးေထြးနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္ ညၾကီး ကို ပစ္ခ်လိုက္ ျပန္ေကာက္လိုက္

ျပီးသြားျပီ ဆိုေတာ့
စာရြက္ လြတ္တစ္ရြက္

(ေနႏွင္းစက္)

ဆုေတာင္း ေကာင္း၏ မေကာင္း၏

ဆုေတာင္း ေကာင္း၏ မေကာင္း၏

ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေန႔ကို ဘယ္ႏွစ္ခါအသက္ရွဴမိသလဲ

တစ္ေန႔တစ္ျခား အသံေတြ ပိုပိုၾကားလာတယ္

ၿဂိဳလ္ျပာႀကီးရဲ႕ အနာဂါတ္အေၾကာင္းမေျပာခင္

ကၽြန္ေတာ္အသံေတြ တုန္ရီေနတာေပါ့ ေမေမ

ဘယ္အခ်ိန္ေရာက္ေရာက္ တံခါးမေခါက္ဘဲ သူမေရာက္ေရာက္လာတယ္။

ေသသာေသလိုက္ခ်င္တယ္ကြာ ေဘာလံုးပြဲနဲ႔ အိပ္မက္နဲ႔က လက္ယ်ာရစ္လွည့္ၿပီး ျပန္ထြက္သြားျပန္တယ္။

တကယ္ေတာ့ လူဆိုတာ အသံေတြနဲ႔ အမွားအမွန္ မေရးရမေနႏိုင္တဲ့သူေတြ ပါပဲ ေလ။

ထားပါေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း တစ္ေန႔ ကို မ်က္ႏွာ ဘယ္ႏွစ္ၾကိမ္ သစ္ေနလဲ။ ဒီတိုင္းပါပဲေလ။ အသစ္ျပန္မျဖစ္ဘူး။

ဟိုးအေ၀းၾကီးမွာ ကၽြန္ေတာ့ မီးရထား လူေတြ လည္း မပါၾကဘူး။ ဒါပါပဲေလ ။

စကားသားေတြ ကုန္ရီ တုန္ဖြ ... အေမ ... သား ရင္ေပၚမွာ မီးခိုးနံ႕ေတြ နဲ႔ လွည္းတန္းေစ်းေလးကို သတိရတယ္။

မာစီးဒီးကားနဲ႔ စကၠဴ မႈိနဲ႔ေတြကိုလည္း ၾကည္ျဖဴတယ္။ ထမင္းရည္ အတူေသာက္ျပီး မနပ္မွန္တဲ့ ဟင္းေတြကိုလည္း ျမတ္ႏိုးတယ္။ သူလိုမ်ိဳး ဘယ္မွာရွိလည္း။

သူ႔အက်ႌကို ျဖဲ သူ႔ ေသြးကို စုတ္ သူ႔အသက္ကို ႏႈတ္ေတာ့ ... ေမေမရယ္ သူလည္း ေမာလို႔ နာလို႔ နည္းနည္း ေနရာေရႊ႕တာပါ။

ကလိုရိုေဖာင္းနံရတယ္။ အဲဒီေနရာကို ျပန္ရွာၾကည့္ေတာ့ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ လူစြမ္းေကာင္းေတြ လက္နက္ငယ္ေလးေတြကိုင္လို႔။

မိမဲ့ ဖမဲ့ အဲဒီ လက္နက္က ဘယ္ နတ္မင္းက ဖန္ဆင္းလိုက္သလဲ။ ကၽြန္ေတာ္ စကားမေျပာဘူး ေမေမ။ ဒီလူက လူမဟုတ္ဘူး။

ဟိုးေရွးေရွးတုန္းက သူမ သိပ္ႏုပ်ိဳတယ္။ သူမ ေကြ႕ေကာက္ေနတဲ့ ဆံႏြယ္ေလးေတြ တစ္ေျဖးေျဖး ေလ်ာ့ပါး။

ဟိုးေရွးေရွးက သူမ ေကာက္ေၾကာင္းထင္ရွားတဲ့ အရာေတြ တအိအိျပိဳၾက။ မဟုတ္ဘူး ျဖိဳခ်ခံရတယ္။ သူမ နည္းနည္း လူးလြန္႔ခြင့္ျပဳပါ။

သူမ ရဲ႕ စိုေျပမႈ အခု ... ။ ေမေမ သူမ တစ္ခါတစ္ေလ ညဥ္းညဴပါေစ။

သူတို႔က ကၽြန္ေတာ္တို႔က ကိုယ့္အနာမွ နာတယ္ ထင္တတ္ၾကတာေလ။ ဒါဆိုလည္း မၾကာမွီလာမည္ေမွ်ာ္ေပါ့။

သူမရင္တုန္ပန္းတုန္နဲ႔ ခါခါ ခ်လိုက္တဲ့ အခါမွာ ... ။ ေမေမ အျပစ္မဲ့ သူေတြနဲ႔ အျပစ္နဲ႔ သူေတြ ေရြးခ်ယ္ခြင့္မရွိပါဘူးေလ။

မမွန္မကန္ဆိုတဲ့ စကားရပ္ကို အထပ္ထပ္ရြတ္ဆို သူ႕လက္ထဲမွာ ... ။

ေမေမေရ ...... ဒီေန႔ေတာ့ ဒီေလာက္ပါပဲ ... ။

ဘယ္လိုေန႔ရက္ေရာက္ရင္ ဘယ္လို ကခုန္ရမယ္ ဆိုတာေလာက္ေတာ့ ခရီးေပါက္ေနပါျပီ။ လြတ္လပ္မႈေတြ ။ လစ္လပ္မႈေတြ။ ခရီးေပါက္ေနပါျပီ။

ေမေမေရ သစ္သစ္ မသစ္သစ္ သားတို႔ မ်က္ႏွာသစ္ၾကည့္ၾကစို႔။

(ေနႏွင္းစက္)

ဆုေတာင္းၾကမ္းသူ (မ်ား)

ဆုေတာင္းၾကမ္းသူ (မ်ား)

(၁၅၀၀)

ဒီေန႔ကို လြန္ၿပီးရင္ ေနာက္ထပ္ ဒီေန႔

ဖ်ားဖ်ားနာနာ ဆိုလို႔ သူမ မရွိတဲ့ ေန႔ ျဖစ္မယ္

ငါ့ ေန႔မ်ားစြာ

သူမ ေျခဖ်ားနားမွ ကပ္ပါးဘ၀ ျဖစ္ရေစ။

(၀)

စကားလံုးနည္းနည္းနဲ႔

တစ္ေၾကာင္းခ်င္းကို တစ္လံုးခ်င္းရြတ္

( လို တိုင္းႏိုင္ )

အ ရာ ရာ ခဏ ျဖစ္ ေစ

(ေနႏွင္းစက္)

/////